Hi, kini aku dalam menghampiri 40. Aku jenis memilih. Taste aku body yang mantap, taknak perut mengelebeh. Range umur pilihan aku antara 27 ke 35. Suatu ketika dulu aku belasah semua, tapi kemudian aku kecilkan skop aku kepada yang masih belum berpunya. Aku tak suka...

Akhirnya sampai jugak aku ke Kuantan, penat betul driving kerana kursus aku ni diadakan di Kuantan, aku sanggup la nak attend sebab kampung halaman aku, boleh jugak jenguk mak dan mertua aku, tapi aku tak bagi tau mereka lagi aku kursus kat sini. Aku parking...

Tepat jam 11 malam suamiku sampai di sebuah kedai makan bandar kami. Dia dan kawannya Mudi baru sampai dari Kota Bharu. Pagi tadi mereka pergi ke sana kerana membeli batik sutera di Ketereh, Kelantan, Mudi adalah kawan baik suamiku dari Sabah. Ku kenali Mudi sejak...

Sejak Jenal bernikah dengan Jariah satu tahun enam bulan yang lalu, inilah pertama kali Jantan mengunjungi menantunya. Ketika kunjungan Jantan, Jenal tiada di rumah. Dia bertugas di luar kawasan selama tiga minggu. Berdegup juga jantung Jantan melihat menantunya yang ayu jelita dan masih muda remaja...

Aku dibesarkan dalam suasana konservatif di mana aku lambat mengenali erti seks dalam kehidupan aku. Walaupun sudah 12 tahun ketika itu tetapi masih jahil tentang seks. Walaupun aku mengetahui hubungan seks adalah hubungan di antara lelaki dan perempuan apabila sudah berkahwin. Aku hanya diberitahu selagi aku...

Cerita ini adalah kisah benar dan terdapat tokok tambah yang telah diubah suai untuk menyedapkan lagi cerita ini. Nama didalam kisah ini telah diubahsuai untuk keselamatan. Kisah ini bermula apabila aku berkerja di syarikat guaman di Kuala Lumpur. Ianya bermula apabila seorng gadis yang berumur 20...

Sebagai permulaan babak pertama ini elok juga kalau kita berkenalan sedikit sebanyak dengan watak utama (akulah tu). Aku seorang lelaki tulen, penuh kelembutan, agak kacak (bukan aku cakap tapi makwe-makwe aku yang cakap), tinggi, ahli sukan dan orang penting di organisasi tempat aku bertugas. Tidak...

Kisah yang ingin aku ceritakan ini adalah kisah benar yang berlaku satu tahun dulu, masa aku kerja di Kuala Lumpur, sebaik sahaja menamatkana pengajian kat salah satu ipt di sana juga.. Aku ni seorang pemalu. So tak de lah teman-teman perempuan ni, walaupun ketika di ipt...

Merasakan apa yang baru saja dilakukan tantenya terhadap penisnya, Randy menjadi berani. Dibukanya ritsluiting atas daster tantenya. Tampak di depan matanya buah dada yang lebih besar dari kepunyaan Susan. Tampak pula tonjolan mungil puting Tante Betty yang berwarna merah kecoklat-coklatan. Randy sudah tidak sabar. Ia...

Pada bulan-bulan musim pesta pernikahan macam ini hampir setiap malam aku bersama istriku selalu menyempatkan untuk hadir. Terus terang yang paling kami sukai adalah berburu makanan. Kambing guling, soto sulung atau bebek Hainan atau Chech Steak merupakan makanan enak dan tak pernah kami lewatkan. Sayang...