Aku lelaki berumur 24 tahun. Aku ada awek, umurnya 23. Awek aku ni, bolehla dikatakan cun. Kiutla ikut bahasa omputeh. Tinggi dia 5 kaki 3 je, pinggang ramping 24 inci, berat 45kg je. Size tetek dia 32b. Cam Jeslina Hashim la cutting ngan muka dia. Ini...

Aku menjejakkan kaki ke Universiti Tempatan malaysia untuk kali kedua ketika aku sudah beranak tiga, dan pada hari pendaftaran ramai juga yang dah berumur macam aku ni baru teringin nak melanjutkan pelajaran. Dalam kuliah mula-mula pun aku dah terperasan ada seorang siswi dewasa (dalam 30...

Namaku Mei, umur 19 tahun, tinggal bersama dua orang pembantuku, yang satu bernama Siti, dan yang satunya lagi bernama Jono. Kami tinggal di sebuah rumah kontrakan. Aku seorang siswi SMU swasta di Surabaya, aku memang tidak terlalu cantik, tetapi kulitku putih mulus. Kedua orang tuaku...

Jam lima pagi, aku terjaga lagi. Kali ini terasa agak dingin dihembus kipas angin dari atas. Kuambil selimut sambil melihat Tante yang masih berposisi telanjang bongkok udang. Hal ini menarikku untuk memeluknya dari belakang. Kutebarkan selimut lebar itu hingga menutupi tubuh kami berdua. Tangan kiri...

Ketika masi abege banget, aku tinggal ma paklikku, dia adik dari ibuku almarhum. Paklik membantu membiayai sekolahku, karena itulah aku tinggal dirumahnya. Mereka merupakan pasangan muda, anak mereka baru kelas 5 SD, sedang aku sekolah selevel(bukan sekelas lo) lebih tinggi dari sodaraku itu. Sodaraku itu...

Nama panggilan ku Wan dan kisah ini terjadi pada tahun 1995. Waktu itu aku baru saja 17 tahun dan sedang tunggu keputusan SPM. Jadi aku pun bekerja sebagai kerani disebuah syarikat swasta dekat dengan Jalan Pekeliling, KL. Oleh kerana merasakan yang aku ni dah dewasa,...

Aku suka juga gangu gadis kolej ni.terutama yang berumar dalam 16 tahun hingga 24 tahun saja. Bila aku tengok awek-awek tu jalan batang zakar aku sudah menegang,maklum sajalah aku suka pada pucuk muda.bahkan kekadang isteri aku menyerah sebulan hanya beberapa kali saja.tengah dok masak dalam...

Hampir tidak percaya bahwa hari telah larut malam. Aku masih berada di ruang komputer kampus sendirian. Pegal rasanya seharian menulis tugas yang harus diserahkan besok pagi. Untunglah akhirnya selesai juga. Sambil melepas lelah iseng-iseng aku buka internet dan masuk ke situs-situs porno. Aku membuka gambar-gambar orang...