Giliran menyambut hari raya tahun ini adalah  dipihak mentua ku di-Raub. Suamiku begitu gembira berada di-samping kedua ibu bapa dan adik-adik-nya. Aku pun tumpang gembira dengan hilai ketawa anak-anak buah suamiku. Maklumlah setelah lima tahun berumah tangga masih belum mempunyai anak. Hendak di-katakan tidak berusaha macam-macam cara suamiku...

Hari ini, hari pertama aku melapurkan diri untuk mula bertugas di sebuah firma perkapalan di bandar Kota Sri Alam Pasir Gudang. Jam di tangan sudah pukul 9 pagi. Dalam surat tawaran kerja aku diarah supaya melaporkan diri denga excutive officer pada jam 9.15. Ini bererti...

Aku pun tak tahu macamana aku boleh terpikat dengan wanita ini. Semuanya bermula bila membuka e-mailku di [email protected] dan menerima salam perkenalan dari seseorang yang bernama Azura. Hampir setiap hari aku menerima e-mail darinya. Setelah dua bulan, hubungan cinta maya kami semakin hebat. Aku kemudiannya menerima...

Ini adalah kisah nyata diriku, Namaku Amir dan panggilan mesraku ialah Am Usiaku 30'an. Pendapatanku amat lumayan dan hobiku mengumpul kenalan untuk dikongkek. Telah hampir 15 tahun hidupku bergelumang dosa, iaitu sejak aku frust bercinta dengan kekasih yang amat aku sayangi. Sejak itu aku bertekad...

Kisah benar diriku, umtuk tatapan para pembaca agar dibuat renungan dan pengajaran. Kisahnya begini, adikku seorg yang agak alim (bertudung Labuh, umur 19 tahun, telah bertunang, kulit putih, muka lawa, sopan santun dan amat mengiurkan sesiapa yang melihatnya..termasukklah aku sendiri tidak tahan bila melihatnya )....

Aku sedang menjalani latihan praktikal tetapi aku masih tinggal di asrama universiti. Setiap pagi sebelum aku ke tempat kerja, aku melakukan rutin harian iaitu mandi, gosok gigi, cuci muka, mencukur misai dan mencuci baju. Selepas itu, aku akan memandu kereta ke tempat kerja. Bilik aku di...

Percampuran dan perjalanan mengisikan ruang pengalaman, Pengalaman mengajar dan mendidik kita-N melalui setiap pengalaman yang menyeronokkan. Pembaca situs Rumah Seks yang dikasihi-kali ini N menghidangkan pekerjaan sukarela yang banyak mendatangkan kebaikan dan manfaat yang membahagiakan. Sewaktu di tingkatan 4 ini, N telah dilantik menjadi Setiausaha Gabungan...

Cite gini. Aku ni sorang anak perantau, Belajar boleh dikatakan tinggi jugak le Nama aku? Nama aku eeskk tak payah le aku kasi tau. Tapi panggil aku Mal sudah lah. Heheheh.. Cite bermula begini jeng. Nih cerita benar jangan korang ingat tipu plak.. K.. Selepas...

Beberapa minit selepas mereka berpelukan dengan percikan dan mandian peluh, N bangun. Mereka berdua ke bilik air untuk membersihkan diri mereka dan mandi bersama. Di bilik air sambil mandi berdua dan menyabun badan dan alat kelamin masing-masing, rangsangan syahwat mereka mengigit dan N melakukan posisi...

Vagabond remaja ini meneruskan kembara nyalangnya. N menyelusuri kehidupan keremajaannya. Kini dia melangkah ke tingkatan 5, usianya sudah 17 tahun (sama deh dengan peminat dan pembaca setia situs Rumah Seks), tingginya 176 cm, berdada bidang, rambut kemas, muka bersih tanpa misai dan janggut dan masih...

Oleh kerana posisi mandinya yang mencangkung, saya terpaksa menebuk lubang baru yang terletak ke bawah sedikit. Pada petang itu, saya pun merancang untuk mengintainya sekali lagi. Selepas bunyi air agak kuat, ini menunjukkan bahawa Yen sedang syok mandi. Saya pun mencangkung untuk mengintainya. Namun, yang...

Cerita ini adalah cerita pertama saya tentang pengalaman mengintai orang mandi. Saya mula melakukan perbuatan ini seawal berusia 11 tahun. Pada masa itu, saya mempunyai seorang jiran yang berumur dalam lingkungan 32 tahun. Pada masa itu, saya dan anaknya selalu bermain bersama-sama. Saya telah bermain...

Hi, kini aku dalam menghampiri 40. Aku jenis memilih. Taste aku body yang mantap, taknak perut mengelebeh. Range umur pilihan aku antara 27 ke 35. Suatu ketika dulu aku belasah semua, tapi kemudian aku kecilkan skop aku kepada yang masih belum berpunya. Aku tak suka...

Akhirnya sampai jugak aku ke Kuantan, penat betul driving kerana kursus aku ni diadakan di Kuantan, aku sanggup la nak attend sebab kampung halaman aku, boleh jugak jenguk mak dan mertua aku, tapi aku tak bagi tau mereka lagi aku kursus kat sini. Aku parking...